فروشگاه لاستیک قربانی

با حدود 70 سال سابقه، افتخار همکاری با بزرگترین شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی و صنعتی ایران، ازجمله ذوب آهن، فولاد آلیاژی، سیمان سپاهان، فولاد مبارکه، پلی اکریل، سیمان بنوید، گروه صنعتی انتخاب (حایر و اسنوا و دوو) و شرکت‌های قند اصفهان، نقش جهان، اقلید و بسیاری از شرکت‌های مطرح دیگر را دارا می‌باشد. از دیگر افتخارت این فروشگاه، نمایندگی توزیع برند مطرح جهانی Pirelli ایتالیا در استان اصفهان به مدت 10 سال بوده است. در حال حاضر این فروشگاه در بخش محصولات وارداتی، نماینده‌ی رسمی و فعال شرکت‌های:

شرکت ÖZKA یکی از پیشروان در صنعت تولید لاستیک‌های صنعتی و کشاورزی در ترکیه است.

شرکت Tiron یکی از تولیدکنندگان معتبر در صنعت لاستیک‌سازی است که به طور ویژه در تولید لاستیک‌های کشاورزی، صنعتی و معدنی تخصص دارد.

شرکت Mitas یکی از تولیدکنندگان برجسته در صنعت لاستیک‌های کشاورزی، صنعتی، و موتورسیکلت در سطح جهانی است. این شرکت که بخشی از گروه Trelleborg Wheel Systems می‌باشد، با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و فرآیندهای تولید مدرن، به تولید لاستیک‌هایی با کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتماد می‌پردازد.

و همچنین در بخش تولیدات داخلی نیز نمایندگی شرکت‌های زیر می‌باشد

شرکت کیان تایر، یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان لاستیک در ایران

شرکت تیوپ خوزستان یکی از پیشروان صنعت تولید تیوپ در ایران است که به تولید انواع تیوپ‌های خودروهای سواری، باری، کشاورزی و صنعتی می‌پردازد.

این مجموعه با اشراف کامل به معتبرترین و متنوع‌ترین برندهای موجود در بازار ایران، سعی در تامین و خدمت رسانی به تولیدکنندگان و صنعت‌گران عزیز، در بخشهای دامداری، کشاورزی، صنعتی و حتی شهربازی‌ها رو دارد تا هموطنان گرامی بتوانند بهترین برندها و حتی سایزهای نایاب را با مشاوره رایگان و تخصصی به صورت جزئی و عمده از این فروشگاه تهیه کنند.